ابراز همدردیـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 408
:: بازدید سال : 768
:: بازدید کلی : 12111

RSS

Powered By
loxblog.Com

ابراز همدردیـ
23 / 5 / 1393 ساعت 19:17 | بازدید : 276 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

تسلیت عزیز دلم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shadi در تاریخ : 1393/6/12/3 - - گفته است :
سلامممممممممممم خیلی وبت قشنگه

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
سلاممممممممم عشقمم مرسی که این چند روز بهم دلداری دادی اوووووووووووم
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم خوشحالم برگشتی

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/5/28/2 - - گفته است :
هرجا هستین مراقب خودتون باشیدابجی جونم ممنون که جواب منو میدی خیلی گلی اخه نه تو بودی نه محمد بدجور نگرانتون شدم

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/5/28/2 - - گفته است :
خدا بد نده .....خدا صبر بده به همتون.....من متاسفم......خبر نداشتم .....از طرف من به محمد جان تسلیت بگو......اگر حالتون بهتر شد و اومدین تو وبلاگاتون خبر بدین حتما....الا جونم متاسفم.....ببخشید.....فعلا

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/5/28/2 - - گفته است :
الا جووونم ابجی گریه نکن عزیزم خدا هم به محمد و خانواده اش صبر بده هم به تو که نمیتونی تو این شرایط سخت کنار ممدیت باشی جونم درکتون میکنم
مرسی شبنم جون دیروز به ممدی گفتم شما هم دلواپسش شدین

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
الا جونم شما کجایین بابا ؟چرا غیب شدین یهو؟؟؟؟محمد چرا نیستش؟دلم براتون تنگیدی !!!!!!بیایین دیگه
کی فوت شده؟؟؟؟خدا رحمتش کنه
از اقوام ممدی فوت شدن :((

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/5/23/4 - - گفته است :
سلام الا جوووونم تو ومحمد کجایین؟؟؟؟ خوبین؟؟ کی فوت کرده؟؟؟؟ خدا حرمتش کنه نور به قبرش بباره
ممدی خودش بهت میگه گلم :((((( الهی دورش بگردم امروز اصلا حالش خوش نبود :(((( من فقط از دور میدیدمش دلم میخواست برم دستش رو بگیرم بهش روحیه بدم ولی افسوس ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: