موهامـ پریشونهـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 402
:: بازدید سال : 762
:: بازدید کلی : 12105

RSS

Powered By
loxblog.Com

موهامـ پریشونهـ
29 / 6 / 1393 ساعت 12:51 | بازدید : 314 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

ممدیـ .....

هیچی دیگه برم موهامو شونه بزنم بیام خخخخ




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/7/7/1 - - گفته است :


چه حسرتیست عبور از کنار عابرانی که عطر تو را میزنند ولی هیچکدام تو نیستی....
قربونت برم شبنمی

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/7/1 - - گفته است :
کووووفت
جووووووووووووووووون!!

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/7/6/7 - - گفته است :


در قلــــــــــــب کوچکم

فرمانروایــــــــــــی میکنی

بدون هیچ نائب السلطنه ای

کسی نمیداند چه لذتـــــــــــــــــــــــــــ ــــی دارد

بهترین پادشاه تاریخ را در

دل داشــــــــــتن....!

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/7/6/7 - - گفته است :


عمقِ احساسُ نمیشه نوشت !

مثل درکـــ خوابیدن کنار ساحلُ شنیدن صدای دریا ؛

مثل قدمــ زدن زیر بارون ؛ بدون چتر !

مثل لذت پرواز تو آسمون آبی...

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/7/6/7 - - گفته است :
سلام الا جووونم خوبی عزیزم دلم یه ذره شده بود برات...ادلتنگش نباشی فدات شم عزیزم خودم هرروز بهت سر میزنم نمیزارم تنها باشی اوووووم بوووس
سلام شبنمی نتونستم نبود ممدی رو طاقت بیارم خودمم رفتم سفر

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/5/6 - - گفته است :
الاجونم من فردا صبح راهیم مراقب خودت باش غیر از کادو چیز دیگه ایی لازم داشتی زنگ بزنی دوست دارم عشقم بوس بوس بوس بوس بوس بوس
آخ جوووووون کادوووووو

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/7/5/6 - - گفته است :


شمــع "امــیـد" زنـدگی شـما هــرگـز خـامـوش نـگـردد،تـــا

همیشه آکـنـده از "دوســتــی" ،"ایـــمــان" و "عــشــق" بــاشـیـد .
مرسی شبنم جووون

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/7/2/3 - - گفته است :
عشق ممدی کوووو؟

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1393/6/31/1 - - گفته است :
سلام الا جوووونم خوبی؟؟؟؟؟

کم پیدایی آبجی جون!!!!
دلم برات تنگیده بود شدییید بر وزن مدید!!!!!
میدونم دارم هزیون میگم چون حالم خوش ....!!!!
دوستت دارم گلم پستت هم عالیه!!!
سلام نگار جون همیشه خوش باشی بووووووووووووس

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/6/29/6 - - گفته است :
کاش میشد اونجا بودم خودم واست شونه میزدم هممم راستی بعدش کجا بیای؟قرار شد بری ناهار بعدشم استراحت خخخخ
کجا؟؟ چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: