هیس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 82
:: بازدید ماه : 408
:: بازدید سال : 768
:: بازدید کلی : 12111

RSS

Powered By
loxblog.Com

هیس
25 / 7 / 1394 ساعت 22:58 | بازدید : 313 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

 امشب شدید دلم گرفته ......

کاش یکم بارون بباره .....



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شینا در تاریخ : 1394/7/29/3 - - گفته است :
دلــــــــــم تنگ است این شب ها

یقین دارم که میـــدانـــی

صدای غربت من را ازاحساسم تو میخــــــــوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببـــــــــــــــار ای ابــــــــــر پایـــیزی که دردم را تو میدانی...
دلتنگی یعنی: یک شب دل ات بماند روی دستت و نفهمی چطور میتوانی … بدون او آرامش کنی

/weblog/file/img/m.jpg
شینا در تاریخ : 1394/7/26/7 - - گفته است :
آینه با من و دلم صادق نیست

خنده ام با دلم مطابق نیست

توی این شهر بی در و پیکر

هیچ چیزی شبیه سابق نیست....
ای جون دلم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: