شیطنتـ وار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 398
:: بازدید سال : 758
:: بازدید کلی : 12101

RSS

Powered By
loxblog.Com

شیطنتـ وار
14 / 2 / 1393 ساعت 3:15 | بازدید : 272 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

 




|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
خب اون موقع دل منم گرفت گلم
شما ببخش

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
داداش گفتم الامو ناراحت کنی من میدونم تو .... موهای الامو میشمارم از مسافرت برگردم کم شده باشه اشکش در بیاری دلشو بشکنی وای به حالت هاااااااا الا جونم اذیتت کرد به خودم بگو تو دوستش داری دلت نمیاد دعواش کنی بگو من میکنم خخخ
مرسی شبنمی یکم حالم گرفته

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
ای جووووونم خوشکلم الهی من فدای تو بشم نازنینم خودم میبوسمت از نوع خوشکل و اروم با احساس زن داداش خودمی.....اووووووم بووووووووووووس بووووووووس بوووووس
مرسی شبنم جون

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
انا دارم میبینم ک...
دلم گرفت اولین گیرت رو دادی دیگه:(( :((

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
ای کووففت اینجا هم که جواب نمیدی
کی گفته؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :

همممم عجب صحنه ای!!! دلم خواست
فقط جواب این مونده بود ......... :(( :(( :(( :((


/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
پ میخوای چیکار کنی ای کلک میخوای منو ببوسی وای عاشقتم الا خخخخخخخ
دمت گرم خوب گرفتی... :))

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
خخخ نه جوووووووون دلم غلط کردم با من مظلوم کاری نداشته باش منو نگا دلت میاد منو اذیت کنی
کی گفته میخوام اذیت کنم حالا تو بیا بقیش با من خخخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
چه رمانتیک خدایی جا من اون وسط خالی هس الا مگه نه ؟؟؟؟
جرات داری بفرما وسط


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: